10 KORZYŚCI Z UDZIAŁU W TARGACH
SPRZEDAŻ I BUDOWANIE WIZERUNKU MARKI to słowa klucze, na podstawie, których powinieneś wyznaczyć główne CELE dotyczące udziału w targach.
Żadne inne narzędzie marketingowe nie da ci tyle korzyści biznesowych, co targi PET EXPO.
- Zaoszczędź swój czas!
- Zrób biznes w jednym miejscu i czasie!
- W trzy dni spotkaj się z większością Twoich klientów!
1. stworzysz aktualną bazę danych klientów
2. nawiążesz kontakty z potencjalnymi klientami
3. spotkasz się z obecnymi kontrahentami i przeprowadzisz bezpośrednią rozmowę
4. sfinalizujesz bądź zawrzesz umowy handlowe
5. wprowadzisz na rynek i wypromujesz nowe produkty
6. zapoznasz się z trendami panującymi w branży
7. przeprowadzisz badania rynku, poznasz ofertę i plany konkurencji
8. pozyskasz nowych partnerów biznesowych
9. uzyskasz natychmiastową opinię o marce od odbiorców
10. przeprowadzisz rozmowy z najważniejszymi przedstawicielami branży
2. nawiążesz kontakty z potencjalnymi klientami
3. spotkasz się z obecnymi kontrahentami i przeprowadzisz bezpośrednią rozmowę
4. sfinalizujesz bądź zawrzesz umowy handlowe
5. wprowadzisz na rynek i wypromujesz nowe produkty
6. zapoznasz się z trendami panującymi w branży
7. przeprowadzisz badania rynku, poznasz ofertę i plany konkurencji
8. pozyskasz nowych partnerów biznesowych
9. uzyskasz natychmiastową opinię o marce od odbiorców
10. przeprowadzisz rozmowy z najważniejszymi przedstawicielami branży
1. zademonstrujesz obecności firmy na rynku
2. wzmocnisz wizerunek i rozpoznawalność firmy
3. zaprezentujesz przedsiębiorstwo i jego ofertę na tle konkurencji
4. zaprezentujesz nowe produkty w sposób profesjonalny
5. spotkasz się z media i podtrzymasz dobre relacje
6. pomożesz klientom w rozwiązaniu problemów
7. uzyskasz wyróżnienia i nagrody w konkursach targowych
8. rozdystrybuujesz próbki produktów i dasz możliwości ich wypróbowania
9. sprawdzisz skuteczności dotychczasowych kampanii promocyjnych i marketingowych
10. zapoznasz się działaniami i stoiskami konkurencji, które mogą być inspiracją dla przedsiębiorstwa w przyszłości.
2. wzmocnisz wizerunek i rozpoznawalność firmy
3. zaprezentujesz przedsiębiorstwo i jego ofertę na tle konkurencji
4. zaprezentujesz nowe produkty w sposób profesjonalny
5. spotkasz się z media i podtrzymasz dobre relacje
6. pomożesz klientom w rozwiązaniu problemów
7. uzyskasz wyróżnienia i nagrody w konkursach targowych
8. rozdystrybuujesz próbki produktów i dasz możliwości ich wypróbowania
9. sprawdzisz skuteczności dotychczasowych kampanii promocyjnych i marketingowych
10. zapoznasz się działaniami i stoiskami konkurencji, które mogą być inspiracją dla przedsiębiorstwa w przyszłości.
1. zademonstrowanie obecności firmy na rynku – 83,20 %
2. wprowadzenie na rynek nowych produktów – 79,20 %
3. podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami – 77,80 %
4. pozyskanie nowych klientów – 77,60 %
5. wymiana i pozyskanie informacji – 77,60 %
6. kształtowanie wizerunku firmy – 76,20 %
7. wzrost znajomości produktów – 75,20 %
8. rozpoznanie życzeń klientów – 70,00 %
9. zawieranie umów sprzedaży – 63,80 %
10. wpływ na decyzje klientów – 62,60 % .
2. wprowadzenie na rynek nowych produktów – 79,20 %
3. podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami – 77,80 %
4. pozyskanie nowych klientów – 77,60 %
5. wymiana i pozyskanie informacji – 77,60 %
6. kształtowanie wizerunku firmy – 76,20 %
7. wzrost znajomości produktów – 75,20 %
8. rozpoznanie życzeń klientów – 70,00 %
9. zawieranie umów sprzedaży – 63,80 %
10. wpływ na decyzje klientów – 62,60 % .