PET EXPO – Pet-Expo – Międzynarodowe Targi Zoologiczne B2B

PET EXPO

II edycja targów PET EXPO

odbędzie się w terminie 17-19 września 2021 roku w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym.
Podczas edycji w 2019 roku na przestrzeni prawie 11 tys. m kw. swoją ofertę zaprezentowało rekordowe grono Wystawców. 172 firmy, ponad 600 marek i 4634 m kw. komercyjnej powierzchni wystawienniczej to wynik, który pozwala nadać PET EXPO miano największych i najważniejszych targów zoologicznych w Polsce. Dowodem na to są bardzo pozytywne opinie branży, a przede wszystkim potwierdzenie przez Wystawców udziału w edycji 2021.

PET EXPO to spotkanie czołowych producentów i dystrybutorów z właścicielami sklepów i hurtowni zoologicznych, by w sprzyjającej atmosferze, zrobić biznes. Wydarzenie ma charakter stricte biznesowy, dwa pierwsze dni (piątek i sobota) są przeznaczone wyłącznie dla klientów branżowych, a niedziela dodatkowo dla klientów indywidualnych.

10 KORZYŚCI Z UDZIAŁU W TARGACH

SPRZEDAŻ I BUDOWANIE WIZERUNKU MARKI to słowa klucze, na podstawie, których powinieneś wyznaczyć główne CELE dotyczące udziału w targach. Żadne inne narzędzie marketingowe nie da ci tyle korzyści biznesowych, co targi PET EXPO.

  • Zaoszczędź swój czas!
  • Zrób biznes w jednym miejscu i czasie!
  • W trzy dni spotkaj się z większością Twoich klientów!
1. stworzysz aktualną bazę danych klientów

2. nawiążesz kontakty z potencjalnymi klientami

3. spotkasz się z obecnymi kontrahentami i przeprowadzisz bezpośrednią rozmowę

4. sfinalizujesz bądź zawrzesz umowy handlowe

5. wprowadzisz na rynek i wypromujesz nowe produkty

6. zapoznasz się z trendami panującymi w branży

7. przeprowadzisz badania rynku, poznasz ofertę i plany konkurencji

8. pozyskasz nowych partnerów biznesowych

9. uzyskasz natychmiastową opinię o marce od odbiorców

10. przeprowadzisz rozmowy z najważniejszymi przedstawicielami branży
1. zademonstrujesz obecności firmy na rynku

2. wzmocnisz wizerunek i rozpoznawalność firmy

3. zaprezentujesz przedsiębiorstwo i jego ofertę na tle konkurencji

4. zaprezentujesz nowe produkty w sposób profesjonalny

5. spotkasz się z media i podtrzymasz dobre relacje

6. pomożesz klientom w rozwiązaniu problemów

7. uzyskasz wyróżnienia i nagrody w konkursach targowych

8. rozdystrybuujesz próbki produktów i dasz możliwości ich wypróbowania

9. sprawdzisz skuteczności dotychczasowych kampanii promocyjnych i marketingowych

10. zapoznasz się działaniami i stoiskami konkurencji, które mogą być inspiracją dla przedsiębiorstwa w przyszłości.

1. zademonstrowanie obecności firmy na rynku – 83,20 %

2. wprowadzenie na rynek nowych produktów – 79,20 %

3. podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami – 77,80 %

4. pozyskanie nowych klientów – 77,60 %

5. wymiana i pozyskanie informacji – 77,60 %

6. kształtowanie wizerunku firmy – 76,20 %

7. wzrost znajomości produktów – 75,20 %

8. rozpoznanie życzeń klientów – 70,00 %

9. zawieranie umów sprzedaży – 63,80 %

10. wpływ na decyzje klientów – 62,60 % .